Friday, October 27, 2006

Wilson Simonal - Singles, Lados B e Raridades (2004)

Perfect time to show Loronixers something that made me feel very a couple of days ago. The feedback of those singles and EPs packs had been really great and zecalouro decided to make a special pack only with Wilson Simonal albums, in spite of the bad quality of some songs that were taken from pretty old singles, EPs and even 78 RPMs.

Without knowing my plans, Max de Castro sent this gift to Loronixers, a double CD with 41 remastered songs taken from the out of print Wilson Simonal box set released in 2004, Wilson Simonal - Singles, Lados B e Raridades (2004). Thanks again Max for the sharing spirit.

Wonderful gift to Loronixers, 41 songs, two CDs and a big track list, as follows:

Disk One

01 - Terezinha
02 - Biquínis E Borboletas
03 - Eu Te Amo
04 - Beija Meu Bem
05 - Tem Que Balançar
06 - Olhou Pra Mim
07 - Está Nascendo Um Samba
08 - Garota Legal (you Must Have Been A Beautiful Baby)
09 - Fale De Samba Que Eu Vou
10 - Walk Right In
11 - Só Danço Samba -- Eu Quero Um Samba
12 - Não Pode Ser
13 - Eu Sou Mais Eu
14 - De Manhã
15 - Das Rosas
16 - Cuidado Cantor -- Passarinho -- Nêga -- Não Ponha A Mão -- Já Vai? -- Na Onda Do Berimbau
17 - Tá Por Fora
18 - Mamãe Passou Açúcar Em Mim (Single Edition)
19 - Mamãe Passou Açúcar Em Mim (Spanish Edition)
20 - A Praça
21 - Samba Do Crioulo Doido
22 - A Rosa Da Roda


Disk Two

01 - Terezinha De Jesus
02 - A Saudade Mata A Gente
03 - Correnteza
04 - País Tropical -- Versão em Italiano
05 - Ecco Il Tipo (che Io Cercavo)
06 - No Clarão Da Lua Cheia
07 - Menininhas Do Leblon
08 - Kiki
09 - Eu Sonhei Que Tu Estavas Tão Linda
10 - Aqui É O País Do Futebol
11 - Hino Do Festival Internacional
12 - Canção Nº 21
13 - Que Cada Um Cumpra Com O Seu Dever
14 - Resposta
15 - Brasil, Eu Fico
16 - Obrigado, Pelé
17 - O Xote Das Meninas
18 - Madalena
19 - A Noite Do Meu Bem